Leasing operational vehicule noi si rulate
Preturile sunt exprimate in euro*
Preturile nu includ TVA*
SERVICII ASOCIATE INCHIRIERII PE TERMEN LUNG INCLUSE
1 | Costuri de inmatriculare (placute de inmatriculare rosii / negre) | inclus |
2 | Taxa de poluare | inclus |
3 | Impozit | inclus |
4 | Rovigneta anuala | inclus |
5 | Asigurari (pentru Romania) | inclus |
5.1 | Full Casco – fransiza 0-300 euro | inclus |
5.2 | Raspundere civila auto (RCA) | inclus |
6 | Revizii | inclus |
7 | Schimb de anvelope (vara/iarna) | inclus |
8 | Masina de inlocuire 15 zile / contract, in situatia unor accidente, imobilizari ale masini in service ( in maxim 48 ore) | inclus |
9 | Asistenta rutiera | inclus |
Termeni generali / conditii
1 | Aceasta oferta are preturi actualizate. |
2 | Rata lunara va fi calculata la cursul BNR +1% din data emiterii facturii. |
3 | Prima rata si taxa administrativa se factureaza in ziua livrarii vehiculului. |
4 | O garantie echivalenta 2 rate lunare se plateste in avans in ziua semnarii contractului. Aceasta suma se returneaza in maxim 5 zile de la terminarea contractului. |
5 | Se percepe o taxa administrativa de 80 Euro pentru contractele de 12 luni si de 150 Euro pentru contractele de 36 luni. |
Despre Inchiriere pe termen lung
Soluţia pe termen lung de inchiriere a flotei este un serviciu integrat, care include un rata lunara fixa, integral deductibila pentru un kilometraj şi durata estimată, fără avans. Puteţi utiliza vehiculele într-un mod eficient de cost, timp cât si in functie cerinţele activitatii dumneavoastra. Clienţii utilizează o flotă de vehicule in functie de nevoile lor, fără a dobândi dreptul de proprietate asupra flotei, de întreţinere şi procedurile de gestionare. Parcul auto este nou, fara capital investit in cumpărare şi fara probleme de re-vânzare în viitor. Abonamentul lunar este stabilit pentru toata durata contractului, care să permită bugetarea exacta a costurilor într-un mod rentabil.
Un pachet de servicii de management al flotei reduce considerabil operaţiunile de zi cu zi. Doar un singur acord poate avea rezultatul dorit pentru activitatile dumneavoastra, cu o gamă largă de produse şi servicii oferite de către diferiţi furnizori.
Comanda, livrare şi de înregistrare
DiRENT vă consultă cu privire la selectarea modelelor de vehicul, în condiţii convenabile şi vă oferă o scutire de la absolut toate procedurile legate de comanda vehiculelor şi de livrare, de plata taxelor şi de înmatricularea vehiculelor.
Avem relaţii şi parteneriate cu toţi producătorii si distribuitorii de autoturisme si autoutilitare. Volumul mare de automobile achiziţionate ne oferă condiţii favorabile de achiziţie şi vom transfera aceste beneficii catre clientii nostri.
În plus, fiecare automobil ales pot fi dotate şi echipate cu accesorii, bazate pe nevoile şi preferinţele clientului.
DiRENT organizează, de asemenea
· Comanda vehiculelor
· Coordonarea procesului de livrare şi menţinerea relaţiei şi contractelor cu furnizorii
· Colectarea, controlul şi plata facturilor de achiziţie de vehicule
· Înregistrarea juridică a vehiculelor
Utilizatorul vehiculului trebuie doar să il primească la data convenită cu echipa noastra de servicii post vanzare.
Întreţinere
DiRENT este responsabil pentru coordonarea şi controlul procesului de reparatii prin menţinerea unui contact permanent cu staţiile de service, precum si, de colectare şi de plată a facturilor de servicii de întreţinere.
În plus veţi beneficia de:
· Controlul costurilor de reparatii si tarife negociate pentru serviciile de întreţinere
· Operaţiunile de întreţinere periodică recomandate in utilizarea vehiculului.
· Estimarea facila a tuturor costurilor legate de intretinerea flotei de vehicule. Plata lunara a unei chirii fixe va protejeaza de costurile neprevăzute de întreţinerea vehiculului
Asigurare
DiRENT vă oferă o soluţie completă de asigurare, care include:
Full CASCO si asigurare de răspundere civilă
În cazul în care veţi conduce în afara teritoriului Uniunii Europene, DiRENT organizează achizitionarea şi livrare Cartii Verzi
DiRENT gestionează tot, astfel că firma dumneavoastra sa nu aiba alte preocupari:
· Politicile de asigurare, dovezi şi reînnoiri pe tot parcursul perioadei de utilizare a vehiculului
· Plata primelor lunare
·Asistenţă a conducătorului auto în caz de accident
· De gestionare a daunelor
· Programare vehiculelor pentru reparaţii de servicie, de control şi de urmărire a reparaţiilor datorate accidentului
· Primirea şi controlul facturilor de reparatii
· Follow-up de plata rambursărilor şi menţinerea relaţiei cu societatea de asigurare
Asistenţă şi înlocuire vehicul
DiRENT ofera un vehicul de înlocuire în termen de 48 de ore în cazul în care vehiculul utilizat este imobilizat din cauza reparatiilor necesare sau furt.
În caz de imobilizare, conducătorul auto al vehiculului are doar pentru a apela numărul de telefon DiRENT. Utilizatorul va beneficia de cea mai bună soluţie, în scopul de a continua munca lui, ca de obicei.
Mangementul anvelopelor
DiRENT va asigura in decursul utilizarii vehiculelor anvelopele necesare de vara si de iarna precum si schimbarea acestora la o medie de viata de 40.000km impreuna cu toate operatiile aferente schimbarilor (echilibrare, geometrie etc).
Personalul DiRENT se ocupa de obtinerea celor mai bune preturi de achizitie si operare a anvelopelor, de programarea schimburilor si service-ului aferent, dar si de evidenta si plata facturilor.
Managementul combustibilului
Prin partenerii sai, furnizori de combustibil, DiRENT va ofera avantajul alimentarii fara cash sau garantii suplimentare pentru combustibilul necesar fiecarui vehicul.